Servisní podpora

K dodávce stravovacích systémů a programů poskytujeme zákazníkům komplexní servisní podporu podle jejich potřeb a přání. 

Ke každému programu dodáváme podrobný textový návod a videonávod. Pro instalaci terminálového systému máme k dispozici profesionální montážní listy.

Instalace a nastavení programů

Na přání zákazníka provedeme úvodní instalaci a nastavení programů. Úvodní zaškolení je možné realizovat přímo na provozovně zákazníka nebo také na dálku formou telefonického školení. Tuto formu školení je vhodné aplikovat i kdykoli  v průběhu používání systému při jeho rozšiřování či pro doplnění znalostí.

 

Telefonické školení

  • komfortní forma vzdělávání zákazníků v práci s programy firmy VIS
  • školení v pohodlí vlastního pracoviště, veškerá výuka probíhá po telefonu a prostřednictvím internetu
  • postupy práce s programy si zákazník zkouší na kopii svého programu
  • součástí služby jsou i formuláře, ve kterých je popsaný postup každé činnosti včetně informace, které kapitoly návodu a videonávodu k programu se danou problematikou zabývají
  • do ceny školení se zahrnují jen přímé telefonické konzultace zákazníka s lektorem
  • školení je možné časově úplně přizpůsobit požadavkům uživatele
  • obsah školení je možné přesně zacílit  a přizpůsobit potřebám zákazníka

 

Servisní návštěva

I v průběhu používání programů jsme samozřejmě kdykoliv připraveni přijet k zákazníkovi na servisní zásah, a to v případě potřeby  i do 24 hodin od jeho objednání.

Objednat servisní návštěvu

 

Preventivní návštěva

Po nějaké době používání programů je vhodné provést preventivní návštěvu technika pro revizi a optimalizaci pracovních postupů, kontrolu dat,
optimální nastavení stravovacího systému a pro efektivní využívání všech nástrojů a funkcí programů.

Objednat preventivní návštěvu

 

Servisní smlouva

Rychlost a cenu servisního zásahu je možno ovlivnit uzavřením servisní smlouvy. V nabídce jsou služby pro všechny typy zákazníků od těch nejmenších zařízení až po složité provozy. Smlouva se nastavuje vždy na míru dle potřeb konkrétního zákazníka.

Nabídka servisní smlouvy

 

Horká linka

Pro operativní a rychlé řešení problémů je našim zákazníkům k dispozici Horká linka. Tam díky dálkové správě řeší naši technici většinu problémů ještě v den jejich nahlášení zákazníkem.

Žádost o pomoc Horké linky