Přeskočit na obsah

DISPEČER/KA VZDÁLENÉ SERVISNÍ PODPORY – PLÁNOVAČ/KA VÝJEZDŮ SERVISNÍM TECHNIKŮM

Jsi rád/a v kontaktu s lidmi (zejména po telefonu)?
Jsi rád/a pro ostatní pevným bodem, na který se mohou spolehnout?
Je plánování a organizace tvojí silnou stránkou?

Pokud jsou tvé odpovědi „ano“, zřejmě hledáme právě tebe!

Kdo jsme?

Jsme největším dodavatelem software a hardware do školních jídelen v České republice. Na trhu působíme přes 30 let. Naši aplikaci Strava.cz používá v České republice k objednávání obědů přes 600 000 uživatelů a stále se rozrůstáme. Každý den se přes náš software vydá přes 1 000 000 porcí jídla.

Nejsme korporát ani fabrika, zakládáme si na téměř rodinné atmosféře. Samostatnost, spolehlivost a férové jednání je pro nás zásadní. Na českém trhu jsme od roku 1991 a od té doby stabilně rosteme.

Co bude náplní tvé práce?

Tvým „denním chlebem“ bude telefonická komunikace s vedoucí školní jídelny, která právě teď hned potřebuje pomoci s obsluhou softwaru. Tvým úkolem bude zákazníka vyslechnout, pochopit jeho potřeby, rychle určit další kroky a zapsat požadavek do interního systému. Jako plánovač výjezdů bude tvým úkolem efektivní plánování výjezdů našim servisním technikům.

Budeš mít dobrý pocit z toho, že nacházíš a domlouváš optimální termíny zásahu technika a způsoby řešení pro ostatní situace, se kterými si zákazníci neví rady.

Občas to vypadá jako nikdy nekončící proces, ale pokud dokážeš ustát i trochu stresu a tlaku, kolegové i zákazníci si tě budou předcházet a hýčkat.

Neboj se, na začátku tě čeká důkladné zaškolení. Po celou dobu budeš mít k dispozici zkušeného kolegu, na kterého se můžeš se vším obracet.

Bez čeho se u nás neobejdeš?

  • Příjemný hlas.
  • Výborné vyjadřovací schopnosti.
  • Komunikativnost, trpělivost a vstřícnost.
  • Samostatnost a odpovědnost za svěřenou práci.
  • Dovednost rychle a efektivně nacházet řešení.
  • Uživatelská znalost práce na PC (Word, práce se soubory apod.).
  • Vyrovnanost, klid a pohoda v každé situaci.
  • Zájem o zákazníka a řešení jeho požadavků.
  • Dokázat naplánovat i zdánlivě nemožné.

Co ti nabídneme?

  • Práci, která dává smysl a má skutečný dopad na každodenní život stovek tisíc lidí.
  • Prostor pro seberealizaci a získávání nových zkušeností.
  • 5 týdnů dovolené (200 hodin).
  • Mobilní telefon a notebook.
  • Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu.
  • Přístup do vzdělávací platformy Seduo, která je plná příležitostí k osobnímu rozvoji.
  • Možnost příspěvku na karty Multisport, nebo na penzijní připojištění, DIP.
  • Občerstvení v kávovém koutku.
  • Společné firemní akce. Když to jde, rádi se vídáme a podnikáme různé akce.
  • Příjemné klimatizované pracovní prostředí, které je dobře dostupné MHD a vlakem. Pro kola zde máme kryté parkování pod zámkem.

Informace o pozici:

Místo pracoviště: Farského 14, 32600 Plzeň, Česká republika
Typ úvazku: Práce na plný úvazek.
Délka pracovního poměru: Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou.
Nástup: Ihned, případně dle dohody.
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva.
Kontaktní osoba: Jitka Fejtková Procházková, personalnioddeleni@visplzen.cz

Pokud se domluvíme na spolupráci, staneš se součástí týmu, který si zakládá na dobrých vztazích. Jsme firma, kde si všichni rádi a ochotně pomáhají. Chceme, aby naši lidé chodili do práce rádi. Staneš se pevným bodem pro naše zákazníky i své kolegy.

Pokud cítíš, že je tato pozice pro tebe ta pravá, ozvi se nám a staň se součástí našeho týmu.

Těšíme se na tebe!