Přeskočit na obsah

PRODUKTOVÝ VLASTNÍK

Právě teď se soustředíme na nový produkt. Máš tak možnost být u jeho vzniku a pomoci nám ho od začátku správně nastavit. Není toho málo, a právě proto potřebujeme tvoji bystrou mysl, aby nám s tím pomohla.

Můžeme ti slíbit, že se u nás hodně naučíš, rozhodně se nebudeš nudit a máš u nás možnost se profesně pousnout.

Kdo jsme?

Jsme největším dodavatelem software a hardware do školních jídelen v České republice. Na trhu působíme přes 30 let. Naši aplikaci Strava.cz používá v České republice k objednávání obědů přes 600 000 uživatelů a stále se rozrůstáme. Každý den se přes náš software vydá přes 1 000 000 porcí jídla.

Nejsme korporát ani fabrika, zakládáme si na téměř rodinné atmosféře. Samostatnost, spolehlivost a férové jednání je pro nás zásadní. Na českém trhu jsme od roku 1991 a od té doby stabilně rosteme.

Co bude náplní tvé práce?

  • Vývoj produktu: navrhuješ zadání na vývoj, identifikuješ potřeby trhu a zákazníků, definuješ cíle a požadavky na nový produkt.
  • Týmová spolupráce: rozděluješ úkoly mezi členy týmu, monitoruješ postup prací a dodržování termínů, přebíráš hotové úkoly vývojového týmu.
  • Legislativa: sleduješ změny v legislativě a jejich dopad na produkt.
  • Analýza: shromažďuješ a analyzuješ náměty na vylepšení produktu.
  • Konzultace: konzultuješ náměty s odborníky a dalšími zainteresovanými stranami.
  • Testování: plánuješ a provádíš testování produktu. Koordinuješ vydání opravných verzí.
  • Zavádění produktu: plánuješ a koordinuješ zavádění produktu do interních procesů firmy a zavádíš produkt na trh.
  • Dokumentace: tvoříš uživatelské příručky a technické dokumentace. Připravuješ aktualizace dokumentace na základě změn a vylepšení produktu.
  • Školení: předáváš znalosti a školíš kolegy ze servisního oddělení a ověřuješ jejich spokojenost s produktem.

Jaké znalosti a dovednosti bys měl mít?

  • Rád pracuješ nezávisle a efektivně, jsi připraven na vyšší míru samostatnosti při spolupráci s produktovými týmy.
  • Dokážeš nalézat řešení a prioritizovat úkoly v rámci dané strategie.
  • Máš výborné analytické a komunikační schopnosti. Umíš analyzovat problémy a navrhovat efektivní řešení.
  • Nebojíš se rozhodnutí a neztratíš zaměření na cíl.
  • Jsi otevřený novým poznatkům a ochotný se vzdělávat.
  • Jsi schopný a ochotný předávat znalosti a školit ostatní (kolegy i zákazníky).

Co ti nabídneme?

  • Práci, která dává smysl a má skutečný dopad na každodenní život stovek tisíc lidí.
  • Prostor pro seberealizaci a získávání nových zkušeností.
  • Spolupráci se zkušeným realizačním týmem.
  • Možnost práce z domova.
  • Pružná pracovní doba.
  • 5 týdnů dovolené (200 hodin).
  • Mobilní telefon a notebook.
  • Výuka AJ s rodilým mluvčím.
  • Přístup do vzdělávací platformy Seduo, která je plná příležitostí k osobnímu rozvoji.
  • Možnost příspěvku na karty Multisport, nebo na penzijní připojištění, DIP.
  • Občerstvení v kávovém koutku.
  • Společné firemní akce. Když to jde, rádi se vídáme a podnikáme různé akce.
  • Příjemné klimatizované pracovní prostředí, které je dobře dostupné MHD a vlakem. Pro kola zde máme kryté parkování pod zámkem.

Informace o pozici:

Místo pracoviště: Farského 14, 32600 Plzeň, Česká republika
Typ úvazku: Práce na plný úvazek.
Délka pracovního poměru: Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou.
Nástup: Ihned, případně dle dohody.
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva.
Požadované jazyky: Čeština (výborná), angličtina (základní).
Požadované vzdělání: Vysokoškolské nebo středoškolské s maturitou.
Další požadavek: Řidičský průkaz B.
Kontaktní osoba: Jitka Fejtková Procházková, personalnioddeleni@visplzen.cz

Pokud se na to cítíš, pojď do toho s námi. Ozvi se nám a staň se součástí našeho týmu!

Těšíme se na tebe!