Náhradní plnění podle nové legislativy

Od 1.10.2017 platí nová pravidla pro náhradní plnění.
Abyste si mohli uplatnit náhradní plnění, musíte každou dodávku potvrdit.

 

Jak to funguje
Předem s námi domluvíte předpokládaný objem požadovaného náhradního plnění na rok 2020.

Na každou takto domluvenou fakturu přidáváme doložku o náhradním plnění a po úhradě ji zaregistrujeme na portálu Ministerstva práce a sociálních věcí. Portál vám následně zašle mail s výzvou k ověření a potvrzení této dodávky. Kontaktní údaje si zadáváte sami přímo na portálu MPSV.

Fakturu je nutné zaregistrovat do 30ti dnů od úhrady, později to již není možné. Zaregistrované faktury si můžete kontrolovat přímo ze své schránky na portálu.

Máte-li pochybnosti, či nějaká domluvená faktura chybí, neváhejte nás včas kontaktovat.