Servisní podpora
K dodávce stravovacích systémů a programů poskytujeme zákazníkům komplexní servisní podporu podle jejich potřeb a přání.
Ke každému programu dodáváme podrobný textový návod a videonávod. Pro instalaci terminálového systému máme k dispozici profesionální montážní listy.
Instalace a nastavení programů
Na přání zákazníka provedeme úvodní instalaci a nastavení programů. Úvodní zaškolení je možné realizovat přímo na provozovně zákazníka nebo také na dálku formou telefonického školení. Tuto formu školení je vhodné aplikovat i kdykoli v průběhu používání systému při jeho rozšiřování či pro doplnění znalostí.
Telefonické školení
- komfortní forma vzdělávání zákazníků v práci s programy firmy VIS
- školení v pohodlí vlastního pracoviště, veškerá výuka probíhá po telefonu a prostřednictvím internetu
- postupy práce s programy si zákazník zkouší na kopii svého programu
- součástí služby jsou i formuláře, ve kterých je popsaný postup každé činnosti včetně informace, které kapitoly návodu a videonávodu k programu se danou problematikou zabývají
- do ceny školení se zahrnují jen přímé telefonické konzultace zákazníka s lektorem
- školení je možné časově úplně přizpůsobit požadavkům uživatele
- obsah školení je možné přesně zacílit a přizpůsobit potřebám zákazníka
Servisní webináře
Moderní on-line webináře přiblíží lektora zákazníkovi skoro na dosah ruky. Ve stejnou chvíli navážete spojení i s kolegyněmi z jiných provozů.
Informace, dotazy, diskuze. Rychle a k věci.
Provedeme Vás úskalími programů srozumitelně krok za krokem a ostatní už zvládnete hravě sami.
Za 900 Kč získáte přístup na všechny webináře v průběhu jednoho roku a ušetříte si tak spoustu vypjatých chvil. Zjistíte, že to zvládnete v pohodě sami, i bez technika.
A co když nějaký webinář nestihnete? Nevadí, máte k dispozici archiv všech webinářů, ze kterého můžete čerpat i zpětně.
Servisní návštěva
I v průběhu používání programů jsme samozřejmě kdykoliv připraveni přijet k zákazníkovi na servisní zásah, a to v případě potřeby i do 24 hodin od jeho objednání.
Preventivní návštěva
Po nějaké době používání programů je vhodné provést preventivní návštěvu technika pro revizi a optimalizaci pracovních postupů, kontrolu dat,
optimální nastavení stravovacího systému a pro efektivní využívání všech nástrojů a funkcí programů.
Servisní smlouva
Rychlost a cenu servisního zásahu je možno ovlivnit uzavřením servisní smlouvy. V nabídce jsou služby pro všechny typy zákazníků od těch nejmenších zařízení až po složité provozy. Smlouva se nastavuje vždy na míru dle potřeb konkrétního zákazníka.
Vzdálená servisní podpora
Pro operativní a rychlé řešení problémů je našim zákazníkům k dispozici Vzdálená servisní podpora. Tam díky dálkové správě řeší naši technici většinu problémů ještě v den jejich nahlášení zákazníkem.