Servisní podpora

K dodávce stravovacích systémů a programů poskytujeme zákazníkům komplexní servisní podporu podle jejich potřeb a přání. 

Ke každému programu dodáváme podrobný textový návod a videonávod. Pro instalaci terminálového systému máme k dispozici profesionální montážní listy.

 

PRVNÍ KROKY S PROGRAMEM VIS

Instalace a nastavení programů

Na základě vašich potřeb a přání nastaví technik vaše programy tak aby vám co nejvíce ulehčovaly vaší práci. Instalace probíhá přímo na provozu nebo dálku, přes dálkovou správa. Vhodný zpsůob se volí vždy podle typu a složitosti vašeho provozu.

Úvodní školení na práci s programem

Úvodní zaškolení oblsuhy programu je nedílným krokem k úspěšnému zavedení programu na vašem provozu. Školení probíhá buď přímo u vás nebo na dálku formou telefonického školení. Tuto formu školení je vhodné aplikovat i kdykoli  v průběhu používání systému při jeho rozšiřování či pro doplnění znalostí.

Rozsah a obsah školení se vždy určuje dle vašich potřeb a možností. Cena školení je určena předem a odvíjí se od jeho rozsahu.

Telefonické školení

Telefonické školení e komfortní forma vzdělávání v práci s vašim programem. Školení se účastníte v pohodlí vlastního pracoviště, kdy veškerá výuka probíhá po telefonu a prostřednictvím internetu. Veškeré postupy v programu si trénujete na kopii dat ze svého vlastního programu.

Školení je možné časově úplně přizpůsobit vašim požadavkům, stejně tak jeho obsah je zacílený na vaše potřeby.

Do ceny školení se zahrnují jen přímé telefonické konzultace zákazníka s lektorem

 

NAŠE PODPORA 

Zákaznická linka

Pro operativní a rychlé řešení problémů je našim zákazníkům k dispozici Vzdálená servisní podpora. Tam díky dálkové správě řeší naši technici většinu problémů ještě v den jejich nahlášení zákazníkem.

Více se o naší Zákaznické lince dozvíte kliknutím ZDE.

Žádost o pomoc na dálku

 

dispečink_grafika_BANNER

Servisní návštěva

Servisní návštěva probíhá přímo na vaší provozovně a to i v případě potřeby do 24 hodin od jejího objednání.

Návštěvu využijete pro

  • opravy technických i věcných chyb v programu,
  • opravy technických součástí stravovacího systému,
  • odborné konzultace a nastavení programu,
  • konzultace k k provozu školní jídelny, jako jsou ekonomika, účetní a daňová problematika, řízení jídelny aj.

Cena návštěvy se řídí dle podmínek uvedených ve vaší Servisně licenční smlouvě.

Objednat servisní návštěvu

Preventivně-servisní návštěva

Po nějaké době používání programů je vhodné provést preventivní návštěvu technika pro revizi a optimalizaci pracovních postupů a kontrolu dat. Termín návštěvy se vždy domlouvá v dostatečném předstihu, v řádu 1 až 3 měsíců.

Návštěvu využijete zajména pro:

  • preventivní kontrolu systému
  • zlepšování využití vašeho programu
  • instalaci nových verzí programu
  • zavádění nových modulů a produktů
  • školení
  • veškeré servisní zásahy, které nejsou urgentní a omezené termínem

Objednat preventivní návštěvu

Servisní webináře

Moderní on-line webináře přiblíží lektora zákazníkovi skoro na dosah ruky. Ve stejnou chvíli navážete spojení i s kolegyněmi z jiných provozů. Informace, dotazy, diskuze. Rychle a k věci.

Provedeme Vás úskalími programů srozumitelně krok za krokem a ostatní už zvládnete hravě sami.

Za 900 Kč získáte přístup na všechny webináře v průběhu jednoho roku a ušetříte si tak spoustu vypjatých chvil. Zjistíte, že to zvládnete v pohodě sami, i bez technika.

A co když nějaký webinář nestihnete? Nevadí, máte k dispozici archiv všech webinářů, ze kterého můžete čerpat i zpětně.

OBJEDNAT WEBINÁŘE

Návody a videonávody

Návody k programům jsou součástí každé dodávky systému VIS. Tyto návody jsou k dispozici v textové podobě nebo ve formě videí přímo ve vašem programu nebo v Poradně na našich webových stránkách.

 

Špičkové služby na míru pro vás

Servisně licenční smlouva

Rychlost a cenu servisního zásahu je možno ovlivnit uzavřením servisně licenční smlouvy (SLS). V nabídce jsou služby pro všechny typy zákazníků od těch nejmenších zařízení až po složité provozy.

SLS vám garantuje trvalou aktualuazci vašich služeb, zvýhodněné hodinové sazby, rychlost servisního zásahu a mnoho dalšího. SLS se nastavuje vždy na míru dle vašich potřeb.

Nabídka servisní smlouvy

 
Služba Rychlost

Díky službě Rychlost si zajistíte, že vám pomůžeme přesně ve chvíli, kdy to budete potřebovat. Tato služba je rozdělena do tří kategorií a vy si sami předem učujete, do jaké z kategorií spadáte.

Ryhlost poskytujeme v těchto kategoriích:

1. 2 hodiny na dálku - 1 den na místě

2. 4 hodin na dálku - 2 dny na místě

3. 8 hodin na dálku - 5 dní na místě

Jste-li provoz s terminálovým systémem, logicky si zvolíte 1. kategorii, díky které vám pomůžeme v případě nouze nejpozději do 2 hodin po dálkové správě nebo do 1 dne na vašem provozu.

 
Náhradní výdejní terminál

Na základě dlouholetých zkušeností víme, jak nepříjemné a stresující je, když vypadne síť ve škole a přestane fungovat výdejní terminál. Pro tyto případy pro vás máme náhradní výdejní terminál. Ten si pečlivě uschováte ve vaší kanceláři a v případě potřeby ho během pár minut zprovozníte. 

 

Aktuální ceník servisních zásahů

Ceny servisní podpory platné od 1.11.2021

Vzdálený servisní zásah
1 hodina - 800,-   nebo  1000,-

Servisní návštěva
1 hodina - 1200,-  nebo   1500,-

Zvýhodněné sazby jsou platné pro zákazníky, kteří mají konkrétní položku ve své smlouvě.