Vzdálená servisní podpora
Služba vzdálené servisní podpory zahrnuje přímé telefonické poradenství, dálkovou správu a poradenství prostřednictvím e-mailu.
Provoz Vzdálené servisní podpory je zajišťován v pracovní dny od 7:00 do 15:30 hodin.
Požadavky na servisní podporu můžete hlásit telefonicky, e-mailem nebo přímo z programu 24 hodin denně.
Telefonní čísla Vzdálené servisní podpory:
Oblast Jihozápad | 377 457 977 |
Oblast Morava | 377 462 201 |
Oblast Severovýchod | 377 462 520 |
Služba je zpoplatněná a zákazník hradí celkový čas věnovaný efektivnímu řešení požadavku/problému zákazníka.
Úhrada Vzdálené servisní podpory
Vzdálenou podporu je možno hradit jednorázově, vždy po jejím využití.
Pro efektivní využívání této služby doporučujeme zvolit některý ze zvýhodněných tarifů, se kterými lze dosáhnout výhodnějších hodinových sazeb.