Vzdálená servisní podpora

Služba vzdálené servisní podpory zahrnuje přímé telefonické poradenství, dálkovou správu a poradenství prostřednictvím e-mailu.

Provoz Vzdálené servisní podpory je zajišťován v pracovní dny od 7:00 do 15:30 hodin. Pod dobu trvání nouzového stavu se může provozní doba měnit. Informace vždy obdržíte prostřednictvím infopanelu ve svém programu.

Požadavky na servisní podporu můžete hlásit telefonicky, e-mailem nebo přímo z programu 24 hodin denně.

 

dispečink_grafika_BANNER

 

Telefonní čísla Vzdálené servisní podpory:

Oblast Jihozápad 377 457 977
Oblast Morava 377 462 201
Oblast Severovýchod 377 462 520

Služba je zpoplatněná a zákazník hradí celkový čas věnovaný efektivnímu řešení požadavku/problému zákazníka.

Objednat servisní podporu

 

Na co využijete

- telefonické poradenství
- řešení technických problémů
- opravy chyb v programu
- instalace nových verzí
- nastavení programu

 

Úhrada Vzdálené servisní podpory (VSP)

V rámci VSP je zákazníkovi účtován efektivní čas řešení problému (komunikace, příprava technika, vlastní servisní zásah), vždy minimálně 15 minut na jeden zásah. Aplikaci TeamViewer hradí VIS.

 

Pro efektivní využívání této služby doporučujeme zvolit některý ze zvýhodněných tarifů, se kterými lze dosáhnout výhodnějších hodinových sazeb.

V případě, že se rozhodnete pro jednorázovu úhradu VSP, bude vám vždy účtováno minimálně 30 minut v odpovídající hodinové sazbě. Delší asistence se účtují po minutách.

Objednat zvýhodněný tarif