Jídelníčky, receptury a normování
Po vyplnění poptávkového formuláře Vám zpracujeme cenovou nabídku.
Po vyplnění poptávkového formuláře Vám zpracujeme cenovou nabídku.
Zákaznická linka slouží v případě nouze k telefonickému poradenství, řešení technických problémů či opravě chyb v programu. Dále si můžete objednat instalaci nových verzí programu či pomoc s nastavením programu.
Vzdálenou pomoc využijete na telefonické poradenství, řešení technických problémů, opravy chyb v programu, instalaci nových verzí či nastavení programu. Servisní technik se přes vzdálený přístup připojí do vašeho počítače a vyřeší s vámi vše potřebné.
V případě urgentního či okamžitého výjezdu může být účtována doprava a čas na cestě.
Informaci o ceně a termínu zákazník obdrží při sjednání termínu.
Slouží k preventivní kontrole, zlepšování využití informačního systému, zavádění nových modulů a k servisním zásahům, které nejsou urgentní. Konkrétní termín návštěvy vždy nabízí VIS.
Zaškolení obsluhy programu je nedílným krokem k úspěšnému zavedení programu na vašem provozu. Tuto formu školení je vhodné aplikovat i kdykoli v průběhu používání systému při jeho rozšiřování či pro doplnění znalostí.
Rozsah a obsah školení se vždy určuje dle vašich potřeb a možností. Cena školení je určena předem a odvíjí se od jeho rozsahu.
Telefonické školení je komfortní forma vzdělávání v práci s vašim programem. Školení se účastníte v pohodlí vlastního pracoviště, kdy veškerá výuka probíhá po telefonu a prostřednictvím internetu. Veškeré postupy v programu si trénujete na kopii dat ze svého vlastního programu.
Školení je možné časově úplně přizpůsobit vašim požadavkům, stejně tak jeho obsah je zacílený na vaše potřeby.
Pohotovost neřeší jen rychlost pomoci na místě, dokonce uspíší i rychlost pomoci prostřednictvím Vzdálené servisní podpory. Technik na místě opraví technické i věcné chyby v programu a nabídne odbornou konzultaci k nastavení programu či provozu jídelny.
Dokážeme zajistit profesionální kontrolu, díky které získáte představu o vašem provozu, korektnost kalkulací, návazností systému, výstupů pro výkazy, zpracování a rozúčtování DPH jídelny. Výstupem je stav a doporučení, která šetří čas a zajišťují korektnost chodu provozu.