Vážení zákazníci,chceme vám co nejvíce usnadnit práci, a proto jsme na základě vašich dotazů vytvořili krátká videa, která… číst více
Ukončení dodávek starších typů identifikačních médií
Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali o tom, že nové dodávky, opravy i reklamace starších typů identifikačních médií (dále jen IM) již… číst více
Magazín 1/25
V lednovém magazínu naleznete pozvánku na Nové trendy v moderním vaření, návody a webináře, které vám pomohou s… číst více
Hledáme novou pracovní posilu!
Oblast stravování známe za více než 30 let naší existence skrz na skrz a máme velké plány do… číst více
Novinky v programu Stravné 5
Jsme rádi, že vás můžeme opět potěšit vydáním nové verze. Díky aktualizaci programu Stravné 5 získáte nové funkce a… číst více
Magazín 12/24
V prosincovém magazínu naleznete užitečné návody a webináře k ukončení kalendářního roku, pozvánku na Nové trendy 2025, informaci… číst více
Informace k novému spotřebnímu koši
Vážení zákazníci, na základě vašich dotazů bychom vás chtěli informovat o přístupu společnosti VIS Plzeň k avizovaným změnám spotřebního… číst více
Magazín 10/24
V tomto magazínu naleznete rekapitulaci důležitých postupů k říjnovým výkazům, informaci o facebookové skupině pro vedoucí školních jídelen,… číst více
Omezený provoz Vzdálené servisní podpory
Ve středu 27. 11. bude z důvodu celofiremního školení všech pracovníků omezen provoz dispečinku a Vzdálené servisní podpory. Naši… číst více
Magazín 9/24
V tomto magazínu naleznete důležité postupy k prvním uzávěrkám v novém školním roce, potřebné webináře k říjnovým výkazům, základní… číst více
Informace pro povodněmi zasažené ŠJ
Obracíte se na nás s dotazy, jak postupovat v případě komplikací spojených s povodněmi. Připravili jsme videonávody, abychom… číst více
Výpadek webové aplikace Strava.cz
Vážení zákazníci, V pondělí 2. 9. 2024 od 9 hodin do 21 hodin došlo k opakovaným výpadkům aplikace Strava.cz. Strávníci si… číst více
Nenašli jste odpověď?
Žádost o pomoc objednáte přes tlačítko přímo z programu
Zákaznická linka slouží v případě nouze k telefonickému poradenství, řešení technických problémů či opravě chyb v programu. Dále si můžete objednat instalaci nových verzí programu či pomoc s nastavením programu.
Vzdálenou pomoc využijete na telefonické poradenství, řešení technických problémů, opravy chyb v programu, instalaci nových verzí či nastavení programu. Servisní technik se přes vzdálený přístup připojí do vašeho počítače a vyřeší s vámi vše potřebné.
V případě urgentního či okamžitého výjezdu může být účtována doprava a čas na cestě. Informaci o ceně a termínu zákazník obdrží při sjednání termínu. V případě servisního výjezdu je paušálně účtována Doprava a logistika ve výši 1 800 Kč.
Slouží k preventivní kontrole, zlepšování využití informačního systému, zavádění nových modulů a k servisním zásahům, které nejsou urgentní. Konkrétní termín návštěvy vždy nabízí VIS.
Zaškolení obsluhy programu je nedílným krokem k úspěšnému zavedení programu na vašem provozu. Tuto formu školení je vhodné aplikovat i kdykoli v průběhu používání systému při jeho rozšiřování či pro doplnění znalostí.
Rozsah a obsah školení se vždy určuje dle vašich potřeb a možností. Cena školení je určena předem a odvíjí se od jeho rozsahu.
Telefonické školení je komfortní forma vzdělávání v práci s vašim programem. Školení se účastníte v pohodlí vlastního pracoviště, kdy veškerá výuka probíhá po telefonu a prostřednictvím internetu. Veškeré postupy v programu si trénujete na kopii dat ze svého vlastního programu.
Školení je možné časově úplně přizpůsobit vašim požadavkům, stejně tak jeho obsah je zacílený na vaše potřeby.
Pohotovost neřeší jen rychlost pomoci na místě, dokonce uspíší i rychlost pomoci prostřednictvím Vzdálené servisní podpory. Technik na místě opraví technické i věcné chyby v programu a nabídne odbornou konzultaci k nastavení programu či provozu jídelny.
Dokážeme zajistit profesionální kontrolu, díky které získáte představu o vašem provozu, korektnost kalkulací, návazností systému, výstupů pro výkazy, zpracování a rozúčtování DPH jídelny. Výstupem je stav a doporučení, která šetří čas a zajišťují korektnost chodu provozu.