V dubnovém vydání se dozvíte: co je to aplikace Můj VIS jaké barvy čipů jsme právě naskladnili jak… číst více
Technický výpadek Strava.cz
Vážení zákazníci, velice se omlouváme za technické potíže na našem webu Strava.cz, kde došlo k výpadku systému. Výpadek… číst více
Magazín 3/23
V březnovém vydání se dozvíte: kdy nás potkáte na Krajských konferencích hromadného stravování co je cloudové úložiště Sejf… číst více
Ředitelé VIS Plzeň a Gordicu podepsali memorandum o vzájemné spolupráci
Memorandum o spolupráci Softwarové společnosti Gordic a VIS Plzeň se dohodly na spolupráci v oblasti digitalizace veřejné správy a vzájemné podpoře. Tento významný… číst více
Kalendář akcí 2023
Vzdělávejte se s námi po celý rok 12.-27.4. Krajské konference hromadného stravování18.5. Online workshop Normování5.-6.6. Efektivní využití programů… číst více
Aktualizace programu Stravné 5.10
Novinky v programech Vyšla nová verze – Stravné 5.10 Vážení zákazníci, jsme rádi, že vás můžeme potěšit vydáním nové… číst více
Magazín 2/23
V únorovém vydání se dozvíte: jaké novinky jsme pro vás připravili v programu Stravné 5 jak správně zabezpečit… číst více
Jarní prázdniny – nastavení v programu
Od 6. února do 19. března budou probíhat jarní prázdniny. A protože se s tímto obdobím váže jisté nastavení… číst více
Možné zdražování jídel
Od 1. února čeká část školních jídelen zdražování hlavních jídel až o 20 % a svačin až o 30 %. A abyste změnu cen hravě… číst více
Aktualizace vyhlášky 107/2005 Sb. v programu Organizace
Od 1. 2. 2023 platí nové výživové normy (finanční limity) pro nákup potravin. V programu Organizace si můžete… číst více
Magazín 1/23
V lednovém vydání se dozvíte: jak se zúčastnit jarní gastro tour jaké semináře pro vás letos chystáme a… číst více
Změna vyhlášky č. 107/2005 Sb.
Vyhláška ze dne 3. ledna 2023, kterou se mění vyhláška č. 107/2005 Sb., o školním stravování, ve znění… číst více
Nenašli jste odpověď?
Žádost o pomoc objednáte přes tlačítko přímo z programu
Zákaznická linka slouží v případě nouze k telefonickému poradenství, řešení technických problémů či opravě chyb v programu. Dále si můžete objednat instalaci nových verzí programu či pomoc s nastavením programu.
Vzdálenou pomoc využijete na telefonické poradenství, řešení technických problémů, opravy chyb v programu, instalaci nových verzí či nastavení programu. Servisní technik se přes vzdálený přístup připojí do vašeho počítače a vyřeší s vámi vše potřebné.
Slouží k preventivní kontrole, zlepšování využití informačního systému, zavádění nových modulů a k servisním zásahům, které nejsou urgentní. Konkrétní termín návštěvy vždy nabízí VIS.
Zaškolení obsluhy programu je nedílným krokem k úspěšnému zavedení programu na vašem provozu. Tuto formu školení je vhodné aplikovat i kdykoli v průběhu používání systému při jeho rozšiřování či pro doplnění znalostí.
Rozsah a obsah školení se vždy určuje dle vašich potřeb a možností. Cena školení je určena předem a odvíjí se od jeho rozsahu.
Telefonické školení je komfortní forma vzdělávání v práci s vašim programem. Školení se účastníte v pohodlí vlastního pracoviště, kdy veškerá výuka probíhá po telefonu a prostřednictvím internetu. Veškeré postupy v programu si trénujete na kopii dat ze svého vlastního programu.
Školení je možné časově úplně přizpůsobit vašim požadavkům, stejně tak jeho obsah je zacílený na vaše potřeby.
Pohotovost neřeší jen rychlost pomoci na místě, dokonce uspíší i rychlost pomoci prostřednictvím Vzdálené servisní podpory. Technik na místě opraví technické i věcné chyby v programu a nabídne odbornou konzultaci k nastavení programu či provozu jídelny.
Dokážeme zajistit profesionální kontrolu, díky které získáte představu o vašem provozu, korektnost kalkulací, návazností systému, výstupů pro výkazy, zpracování a rozúčtování DPH jídelny. Výstupem je stav a doporučení, která šetří čas a zajišťují korektnost chodu provozu.