Zákaznická linka
Zákaznická linka slouží v případě nouze k telefonickému poradenství, řešení technických problémů či opravě chyb v programu. Dále si můžete objednat instalaci nových verzí programu či pomoc s nastavením programu.
Co Vás čeká?
Je třeba udělat několik úprav, a to především přecenění v programech VIS. Postupy jsme velmi podrobně popsali tak, aby pro Vás změna nastavení byla co nejjednodušší.
Návody jsou k dispozici formou psaných textů i videí. Oba návody jsou stejné, jen se rozhodnete, jestli raději čtete, nebo se díváte. Můžete i obojí, ale postupně. Víme, že to zvládnete. Pokud máte zálohu dat, není se čeho bát.
A bez čeho se neobejdete?
Musíte přecenit, tedy mít hotové kalkulace. Podrobnosti k přecenění jsou zde. Není se čeho bát.
Většina úprav se dá udělat už v roce 2023 a jen malý zbytek až během ledna roku 2024. Zde naleznete rozpis úkonů. Doporučujeme, naše povídání a návody dočíst a dokoukat až do konce.
Úpravy proveďte v programech, které používáte:
Stravné 4
Návod – Videonávod – Webinář (otázky a odpovědi)
Stravné 5
Návod – Videonávod – Webinář (otázky a odpovědi)
Msklad
Návod – Videonávod – Webinář (otázky a odpovědi)
Účtárna
Návod – Videonávod
Bufet
Návod
Pokud i teď máte pocit, že potřebujete pomoci, dejte nám vědět.